Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Green Brands työpaja – vihreän viestinnän keinot brändin rakentamisessa

14.2.2014 klo 10:00 - 14:00

Lahden Aikuiskoulutuskeskus, Kirkkokatu 16, Lahti, luokka 224
Helsingin yliopiston Koulutus- ja kehittämiskeskus Palmenian tilaisuudessa voi kehittää osaamista organisaation/yrityksen brändin muodostumisesta.

Perjantaina 14.2.2014 klo 10.00-14.00 (lounastauko välissä)

Työpaja soveltuu erityisesti yrityksille ja organisaatioille, jotka miettivät rooliaan ja toimintaansa suhteessa kestävään kehitykseen ja ekologisuuteen. Green Brands -työpajassa käydään läpi organisaation näkyvyyden ja mainonnan keinoja rakentaa vihreää imagoa.

Työpaja on osallistujille maksuton.

Työpajan kielenä on pääasiassa englanti, mutta erityisesti käytännön osassa keskustelukielenä on myös suomi.

Työpaja muodostuu teoria-osasta ja käytännön harjoituksista.
Teoria-osassa keskitytään seuraaviin teemoihin:
– Mitä tarkoitetaan yritysten sosiaalisella vastuulla ja kestävällä kehityksellä
– Mitä tarkoitetaan vihreällä markkinoinnilla ja vihreällä brändillä
Käytännön harjoitteet ovat mainonnan ja nettisivujen analyysia, jotka liittyvät vihreän viestinnän strategioihin ja niiden näkymiseen yrityksen markkinoinnissa ja mainonnassa ja sitä kautta brändin muodostumisessa.

Käytännön harjoitteissa käydään läpi verkosta löytyviä yritystapauksia. Suosittelemme oman kannettavan tietokoneen tuomista mukaan tehtävien tekemisen helpottamiseksi.

Työpajan vetäjät:

Patricia Núñez Gómez, viestintätieteen tohtori. Hän toimii lehtorina ja tutkijana Madridin Complutense yliopiston viestintätieteen laitoksella. Hänen opetustyönsä on jo yli 25 vuoden ajan keskittynyt mainontaan ja hänen tutkimustyönsä suuntautuu Green Brands -projektin lisäksi sosiaaliseen viestintään sekä lasten ja median vuorovaikutukseen, Hän johtaa tutkimusryhmää nimeltä "Branding Kids".

Liisa Hänninen, viestinnän tohtori samasta yliopistosta, opettaa yritys – ja sosiaalista viestintää ja tutkii vihreän viestinnän lisäksi matkailu- ja organisaatioimagoa. Joulukuussa valmistui heidän viimeisin yhteinen tutkimusprojektinsa "Female refugees and media" yhteistyössä YK.n pakolaisjärjestön kanssa.

Tilaisuuden järjestäjä:
Helsingin yliopisto, Koulutus- ja kehittämiskeskus Palmenia Liikettä-hanke

Ilmoittautuminen oheisen linkin kautta maanantaihin 10.2. mennessä.

https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/48479/lomake.html

Tiedot

Päivämäärä:
14.2.2014
Aika:
10:00 - 14:00